جستجو کردن

عرضه پله منهول پلی اتیلنی و فلزی در ایران

پله منهول یکی از بهترین و ایمن ‌ترین محصولاتی بوده که  در زیر ساخت ‌های زیرزمینی مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

ساختار پله منهول مقاوم

پلی منهولی که مقاوم باشد، ساختار بسیار قوی و با کیفیت دارد که در این قسمت می ‌خواهیم به بررسی ساختار داخلی و بیرونی این پله ‌ها بپردازیم.

در زمان های گذشته، اغلب پله های منهول ساختار چدنی یا فولادی داشته اند ولی با توجه به خوردگی آن ها در تماس با رطوبت و کاهش طول عمر محصول، تولید کنندگان به تولید محصولات جدیدتری پرداختند.

یکی از نمونه های جدید این محصول، پله پلی اتیلنی است که قسمت داخلی پله منهول هسته فولادی محکم داشته که از استحکام بالایی برخوردار است و در مقابل ضربه و نیرو دچار شکستگی نمی ‌شود؛ همچنین روی آن ها دارای روکش ‌های پلیمری بوده که به صورت یکپارچه روی این هسته فولادی وجود دارد.

این پله ها در برابر هر نوع عوامل جوی و محیطی مقاوم هستند؛ برای مثال به راحتی می توان از پله ها در سیستم های زیر زمینی آب و فاضلاب استفاده کرد.

سیستم های فاضلابی در واقع محیط های اسیدی و گازی هستند و این پله ها به گونه ای از پوشش های پلیمری تولید شده که از طول عمر بالایی  برخوردار بوده و به هیچ عنوان در برابر رطوبت محیط و گاز های شیمیایی مقامت خود را از دست نمی دهد.

یکی دیگر از مواردی که درباره ساختار مقاوم این پله ها لازم ذکر است، ابعاد و اندازه مناسب آن ها بوده که به خوبی عبور و ورود برای افراد امکان پذیر نموده و همچنین اندازه آن ها مناسب است و از سر خوردن پای فرد روی آن جلوگیری می کند.

یکی از مهم ترین ویژگی های این پله ها این است که حمل آسانی داشته و در تماس با هر نوع ماده ای دچار خوردگی نمی شود.

این پله در محیط های مرطوب از ماندگاری بالایی برخوردار است و هسته فولادی آن ها دچار زنگ زدگی نشده و پلیمری که دور  این هسته پیچیده شده، دارای سطحی صاف و بدون لغزش می باشد که همین موضوع سهولت زیادی را در امر نگهداری این محصول ایجاد می کند.

از طرفی بدون نیاز به تعمیر  قابلیت استفاده داشته و هزینه های نصب و راه اندازی بسیار پایین می باشد.

پله های منهول به صورت تک جداره و دو جداره تویلد شده که هر کدام از آن ها دارای سایز و اندازه های مختلفی می باشد و همین موضوع باعث شده محصول با استقبال زیادی روبرو شده است.

معمولا پله های مقاوم منهول از لحاظ ساختار سه نوع داشته و می توان به پله های ساده، بالدار و مهره دار اشاره کرد که هر سه نمونه بعد از نصب، بسیار محکم شده و قابلیت تحمل وزن بالایی را دارا می باشد.

بررسی قیمت پله منهول فاضلابی

قطعا به عنوان خریدار پله منهول فاضلابی، بررسی قیمت آن اهمیت زیادی برای تان دارد.

لازم است ذکر کنیم، معمولاً قیمت این محصول بر اساس شرکت تولید کننده و برند، نحوه تولید آن، میزان هزینه هایی که از تولید تا زمان عرضه داشته، نوع بسته بندی محصول و وزنی که دارد، میزان خرید مشتری و جنس آن ها تعیین می شود.

معمولا این پله ها دارای جنس فلزی، چدنی، بتنی، پلی اتیلنی و غیره است که هر کدام بر اساس هزینه های تولید، قیمت نهاییشان تعیین می شود.

از آنجایی که پله های منهول جز تجهیزات بسیار مهم برای صنایع و زیر ساخت های زیر زمینی است، به این منظور توصیه ما به این گونه افراد، خرید عمده است.

در واقع خرید عمده می تواند نقش بسیار مهمی در کاهش هزینه های مشتری داشته باشد زیرا، باعث افزایش تولیدات شده و هزینه های بسته بندی و حمل و نقل محصول هم کاهش می یابد بنابراین، مشتری می تواند به قیمت مناسبی از محصول دست پیدا کند.

علاوه بر میزان تقاضا از جانب مشتری، نحوه خریدی که دارد از جمله مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت خواهد بود یعنی، زمانی که خریدار و فروشنده در معامله ارتباطی مستقیم و بدون واسطه داشته باشند، قیمت محصولات مناسب می‌ گردد اما در صورت وجود هر نوع واسطه گری، قیمت محصولات به سبب افزایش سود آن ها بالاتر از نرخ اصلی خواهد رفت.

هرچقدر که هزینه های بیشتری جهت بسته بندی و حمل محصول پرداخت شده باشد، قطعاً نرخ آن هم افزایش می یابد؛ بنابراین می ‌توان گفت که قیمت آن ارتباط مستقیمی با وزنش دارد.

یکی دیگر از عوامل بسیار مهم و تاثیر گذار در تعیین نرخ این محصول، نوسانات ارز است که این تغییرات در کشور ما بسیار مشهود است و همواره قیمت ها را در بر گرفته است.

پله منهول

خرید بهترین پله منهول

مجموعه ما به سبب ارتباط مستقیمی که با خریداران گرامی فراهم می آورد، باعث شده، مشتری بتواند خرید بهترین پله منهول را با قیمتی مناسب انجام دهد.

تمام محصولات ارائه شده از جانب شرکت ما، دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی بوده و نیاز شما در صنایع آب و فاضلاب، برق و گاز در زیر ساخت های زیر زمینی برطرف می کند که علاوه بر ایمنی بسیار زیاد، عبور راحتی را برایتان فراهم می آورد.

لازم به ذکر است بدانید، پس از نصب، این پله ها به هیچ عنوان از جای خود تکان نخورده و بسیار محکم خواهد بود.

موضوع مهم و قابل ذکری که باید بدانید این است که استفاده ناصحیح از پله و عدم نصب درست آن در مکان مناسب، قطعا خطراتی را به دنبال خواهد داشت؛ پس قبل از خرید می توانید از مشاوره تخصصی کارشناسان ما بهره برده و آن را با آگاهی بیشتر خریداری کنید تا اینگونه هیچ ضرری را متحمل نشوید.

مشاوران ما طبق نیازی که در هر صنعت دارید، محصول مناسب را به شما معرفی کرده و تمام اطلاعات لازم راجع به آن را در اختیارتان قرار می دهند

در کنار ارتباط مستقیم و بی واسطه ای که مجموعه ما برای مشتری فراهم می آورد، بهره بردن از مشاوره تخصصی ما از جمله مزیت های خرید از این مجموعه است.

لازم است قیمت این پله ها را هم جهت اطلاع رسانی به شما عزیزان در این قسمت درج کنیم که فروش ان ها با نرخ 115000 تومان الی 325000 تومان انجام می شود.

وب سایتی که در حال حاضر مشاهده می کنید، یکی از راه های ارتباطی جهت خرید و ثبت سفارشات شما تجار گرامی و خریداران عمده است که می توانید از این طریق، علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، از اتلاف وقت خود هم جلوگیری نموده و در هر جای کشور که هستید، اقدام به ثبت سفارش کالای خود، در کوتاه ترین زمان ممکن کنید.

تماس با ما