جستجو کردن

عرضه کننده اصلی لوله پولیکا در ایران

ایران یکی از عرضه کننده های لوله پولیکا در دنیاست که این محصول را در ابعاد و اندازه های مختلف عرضه می کند.

نحوه انتخاب لوله پولیکا

لوله پولیکا ها همان لوله های UPVC هستند، که به آن ها پولیکا نیز گفته می شود؛ این محصول در سایز و اندازه های  مختلف تولید می‌ شود، که از نظر مقاومت به سه دسته: فشار قوی، نیمه قوی و ضعیف دسته‌ بندی می‌ شود.

نحوه انتخاب این محصول به عواملی مانند: ابعاد و اندازه، ضخامت لوله، نوع استفاده و غیره بستگی دارد.

1.شناخت انواع لوله پولیکا

در اولین مرحله انتخاب لوله باید، به نوع ماده سازنده لوله توجه کرد؛ زیرا هر یک از ماده اولیه بکار رفته شده در ساخت لوله ها، ویژگی‌ های خاص خود را دارند؛ همچنین می ‌توان گفت کارایی متفاوتی نیز دارند؛ برای مثال، برای انتقال آب و سیالات دارای املاح از لوله‌ های UPVC استفاده می‌ شود.

لوله پولیکا ها در انواع مختلفی مانند: یو پی وی سی UPVC، ام پی وی سی MPVC، او پی وی سی OPVC، سی پی وی سی CPVC و پی پی وی سی PPVC تولید می شوند.

2.فشار داخلی وارد شده بر لوله

از نکته‌ های مهم در انتخاب لوله مناسب، می‌ توان به میزان مقاومت لوله در برابر فشار داخلی وارد شده بر آن اشاره کرد؛ لوله‌ ها از نظر مقاومت به سه دسته تقسیم می‌ شوند، که با توجه به فشار داخلی که سیال به  لوله وارد می‌ کند، می‌ توان لوله را بر اساس سایز و ضخامت انتخاب کرد.

برای مثال، لوله‌ هایی که برای پوشش دهی سیم‌ ها و در ناودان‌ ها استفاده می‌ شود، لوله‌ هایی با فشار ضعیف می باشد.

همچنین از لوله‌ هایی با فشار های قوی و نیمه قوی برای انتقال آب و فاضلاب استفاده می‌ شود؛ زیرا میزان فشار وارده به لوله زیاد می باشد، که با توجه به فشار وارده، سایز و ضخامت لوله را انتخاب می شود.

3.محل کاربرد لوله

یکی از مهم ترین نکته در انتخاب لوله ای مناسب، محل کاربرد لوله می باشد؛ یعنی باید در نظر داشته باشیم که لوله‌ ها در مکان مورد استفاده با چه موادی در تماس هستند؛ برای مثال، در محیط‌ هایی که حاوی املاح و مواد شیمیایی هستند باید از لوله‌ های فاضلابی استفاده کرد.

همچنین برای پوشش دهی از کابل و سیم های برق در ساختمان سازی استفاده می‌ شود که لوله ها در تماس با حشرات موذی قرار دارند؛ به همین علت از  لوله‌ های پلی اتیلن استفاده می‌ شود.

  1. محل نصب

از دیگر موارد مهم در حین خرید لوله، محل نصب آن می‌ باشد؛ چرا که لوله‌ ها به صورت روکار و توکار نصب می‌ شوند، لوله‌ هایی که به صورت توکار استفاده می‌ شوند، باید در کنار مقاومت در برابر فشار داخلی از مقاومت خوبی در برابر فشار خارجی نیز برخوردار باشند؛ همچنین به دلیل استفاده در زیر کار باید در برابر مواد شیمیایی موجود در خاک مقاوم باشد.

همچنین لوله‌ هایی که به صورت روکار نصب می‌ شود، باید در برابر تابش مستقیم خورشید و ضربه‌ های احتمالی مقاوم باشد.

  1. قیمت

یکی از مهم ترین مواردی که در زمان خرید به آن توجه می‌ شود، قیمت لوله می‌ باشد؛ زیرا در صنعت ساختمان سازی برای لوله کشی ساختمان از لوله ها در متراژ بالا استفاده می‌ شود؛ از این رو افراد سعی بر این دارند که در انجام هزینه‌ ها صرفه‌ جویی کنند، به همین علت از لوله‌ هایی با قیمت پایین استفاده می‌ کنند، که از مواد اولیه درجه 2 ساخته شده‌ اند؛ همچنین لوله‌ ها از کیفیت پایینی برخوردار بوده و طول عمر کمتری دارند.

  1. برند ها

تولید کنندگان برند های مختلف پولیکا سعی بر این دارند، که با اضافه کردن افزودنی‌ ها و مواد های دیگر مقاومت لوله‌ ها را افزایش دهند.

امروزه انواع لوله‌ های پولیکا و اتصالات آن از سایز 20 تا 500 در ایران تولید می شود، که تولید کنندگان زیادی در زمینه تولید این محصولات در ایران فعال هستند؛ که به دلیل کیفیت بالا، این لوله‌ ها به کشور های دیگر صادر می‌ شود.

صادرات لوله پولیکا به پاکستان

لوله پولیکایی که توسط تولید کنندگان ایرانی تولید می‌ شود، به دلیل مقاومت بالا و عدم نشت دهی و همچنین کیفیت بسیار بالا به خارج از کشور صادر می‌ شود.

صادرات لوله پولیکا به پاکستان توسط تولید کنندگان ایرانی انجام می شود؛ زیرا لوله پولیکا هایی که در ایران تولید می‌ شود، محصولی مرغوب و با کیفیت می باشد؛ از طرفی مقاومت این محصول مورد توجه مصرف کنندگان پاکستانی قرار گرفته است.

لوله پولیکا یکی از محصولات پرکاربرد در صنایع ساختمان سازی و کشاورزی می‌ باشد؛ از این رو می‌ توان گفت این محصول نقش بسزایی در این صنایع دارد.

لازم است بدانید، این محصول با مواد اولیه مرغوب و با ماشین آلات پیشرفته طبق استاندارد های ملی تولید می‌ شود.

لوله پولیکا، با همان کیفیت و مواد اولیه‌ ای که در ایران تولید و عرضه می‌ شود، به کشور پاکستان صادر می‌ شود؛ چرا که جنس و کیفیت بالای این محصول عامل اصلی صادرات این محصول به پاکستان می‌ باشد.

اغلب تجار به بازار های هدف مراجعه کرده و پس از بررسی نیاز بازار هدف، اقدام به صادرات محصول می نمایند.

در واقع صادرات لوله پولیکا به کشور های خاورمیانه علاوه بر پاکستان، فرصت شغلی مناسبی را برای جوانان ایرانی ایجاد می کند؛ همچنین فرصت دیده شدن به تجار ایرانی را هم می دهد.

قیمت و خرید لوله پلیکا 10 اینج

خرید لوله پولیکا با بهترین کیفیت

برای خرید لوله پولیکا باید به ضخامت، سایز لوله،  محل کاربرد، کیفیت مواد اولیه و  برند تولید کننده توجه کرد؛ زیرا هر یک از این عوامل تاثیر بسزایی بر روی قیمت محصول دارد.

از دیگر عواملی که بر روی قیمت محصول تاثیر می‌ گذارد؛ می‌ توان به نرخ دلار، صادرات و واردات، حجم تقاضا، برند تولید کننده و غیره اشاره کرد، که هر یک از این موارد تاثیر مستقیمی در تعیین قیمت این محصول دارد.

این محصول توسط تولید کنندگان زیادی در ایران تولید می‌ شود، که هر یک قیمتی متفاوت برای این محصول تعیین کرده اند؛ به این علت است که لوله پولیکا در بازار با قیمت‌ های متفاوتی به فروش می‌ رسد.

قیمت لوله پولیکا در بازار از 160,000 تومان تا 270,000 تومان می باشد، که با توجه به سایز و ابعاد قیمت این محصول متفاوت می باشد؛ چرا که این لوله‌ ها از سایز 20 تا 500 تولید می‌ شوند؛ از این رو  می‌ توان گفت قیمت ذکر شده تقریبی می باشد.

لوله پولیکا پودری

شما می‌ توانید لوله‌ های پولیکا را به صورت غیر حضوری از فروشگاه‌ های الکترونیکی خریداری کنید، که امروزه خرید به روش غیر مستقیم یکی از رایج‌ ترین روش‌ برای خرید می باشد؛ چرا که محصول بدون واسطه از طریق عرضه کننده به طور مستقیم خریداری می‌ شود.

مجموعه ما یکی از اصلی‌ ترین عرضه کنندگان این محصول در ایران می‌ باشد، که لوله‌ های پولیکا را به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری کرده و به مصرف کننده ارائه می‌ دهد.

شما می‌ توانید برای خریداری و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ های درج شده تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما